0 ₴
Зробити замовленняНаш інтернет-магазин працює, дотримуючись "Закону про захист прав споживачів України". Відповідно до цього закону покупці мають право на обмін або повернення товарів належної (хорошої) або неналежної якості.
Зберігайте повну комплектацію впродовж 30 днів
Обмін та повернення товарів можливий тільки у повній комплектації. Зберігайте будь ласка коробку від кросівок, ярлики, товарний чек, додаткові шнурки, кабелі зарядки, чи інші предмети, які були в комплекті. При поверненні бракованих чи неякісних кросівок обов'язкова наявність коробки, ярликів, заглушок, ключа та роликів. Можливий обмін кросівок не у повній комплектації по домовленості на інші кросівки у такій саме неповній комплектації.
Обмін та повернення товару належної якості
Якщо товар не підійшов Вам за формою, розміром, габаритами, забарвленням, фасоном або комплектацією можна повернути або обміняти за умови, що упаковка та товар мають належний товарний вигляд. Зберігайте коробку від кросівок, не зрізайте ярлики і не розпаковуйте ролики, доки не переконаєтеся, що роликові кросівки вам підходять! Кросівки Хіліс із розпакованими роликами поверненню не підлягають!
Повернення або обмін можна подати не пізніше 14 календарних днів з дати покупки або отримання посилки на пошті. Ми обміняємо кросівки на інші за Вашим бажанням або повернемо Вам гроші у 3-денний термін з моменту одержання нами повернення товару та його перевірки.
При поверненні коштів комісійні витрати фінансових установ покладаються на покупця. Повернення відбувається на вашу банківську карту, або грошовим переказом. Повернення коштів шляхом накладеного платежу неможливе.
Повернення товарів неналежної якості
Покупець має право вимагати обмін або повернення товару, якщо в результаті експлуатації виявиться прихований дефект, за умови, що претензію пред'явили до закінчення гарантійного терміну в 30 днів, не враховуючи дня купівлі чи отримання посилки та дефект не є причиною неправильної експлуатації кросівок. Гарантійний ремонт кросівок буде виконано за наш рахунок. Якщо гарантійний ремонт виконати неможливо, ми обміняємо кросівки на нові, або на інші з асортименту магазину за Вашим бажанням, або відшкодуємо кошти, сплачені за кросівки.
Витрати з транспортування взуття та переказу коштів у цьому випадку покладаються на інтернет магазин. Якщо в нашому магазині Ви отримуєте уцінені кросівки неналежної якості, ми обов'язково проінформуємо Вас про недоліки, через які зроблено уцінку. За цими недоліками претензії надалі не прийматимуться.
Увага!!! Діяльність Інтернет-магазину Heelys підпорядковується Правилам дистанційного продажу товарів відповідно до Наказу Міністерства економіки України від 19.04.2007р. №103, і є "видом торгівлі, за якого покупці укладають договори купівлі-продажу товарів з продавцями на відстані за допомогою засобів дистанційного зв'язку".